- Obecnie brak na stanie
- W koszyku nie ma jeszcze produktów
- Wysyłka
- Razem 0,00 zł
Kategorie
Informacje
Hybrid Turbo BMW 320d E90 E91 E92 E93 520d F07 F10 F11 X3 F25 2.0D DO 250KM STAGE 1
Modyfikowana Turbosprężarka pasująca do:
MARKA : BMW
MODEL : 320d | 520d | X3
KOD SILNIKA : N47D20 | N47D20C | N47TUEOL
POJEMNOŚĆ : 1995ccm 2.0d
MOC : 184KM | 135kW
Modyfikowana Turbosprężarka pasująca do:
MARKA I MODEL |
BMW : 320d E90 Limuzyna 2.0d 184KM | 135kW 320d E91 Touring 2.0d 184KM | 135kW 320d E92 Coupe 2.0d 184KM | 135kW 320d E93 Cabrio 2.0d 184KM | 135kW 320d E90 xDrive Limuzyna 2.0d 184KM | 135kW 320d E91 xDrive Touring 2.0d 184KM | 135kW 320d E92 xDrive Coupe 2.0d 184KM | 135kW 320d E93 xDrive Cabrio 2.0d 184KM | 135kW 520d F07 Gran Turismo 2.0d 184KM | 135kW 520d F10 Limuzyna 2.0d 184KM | 135kW 520d F11 Touring 2.0d 184KM | 135kW X3 F25 20d xDrive 2.0d 184KM | 135kW |
POJEMNOŚĆ I MOC | 1995ccm 2.0d 184KM / 135kW - Seryjnie |
KOD SILNIKA | N47D20 | N47D20C | N47TUEOL |
POTENCJAŁ / ZAKRES MODYFIKACJI |
POTENCJALNA MOC OK 250KM. ZAKRES MODYFIKACJI: - Turbosprężarka Plug&Play - Koło kompresji w technologii CNC ( Billet) - Wzmocnione łożyska ślizgowe oraz oporowe - Ustawienie zaworu West Gate - Precyzyjne wyważenie i doważenie rdzenia turbosprężarki na doważarce firmy Schenck |
NUMERY FABRYCZNE |
49335-00500 49335-00510 49335-00511 49335-00520 49335-00521 49335-00530 49335-00531 49335-00550 49335-00560 49335-00561 49335-00570 49335-00581 49335-00582 49335-00583 49335-00584 49335-00585 |
NUMERY OEM |
7808758 8506721 8512464 8512465 8513298 8513299 8515187 8515188 8519477 11657808758 11658506721 11658512464 11658512465 11658513298 11658513299 11658515187 11658515188 11658519477 |
GWARANCJA / DOSTĘPNOŚĆ |
GWARANCJA : 12 MIESIĘCY OD DATY ZAKUPU. DOSTĘPNOŚĆ: TOWAR NA ZAMÓWIENIE CZAS REALIZACJI OD 4 DO 14 DNI
|
- DOWÓD SPRZEDAŻY
- KARTĘ GWARANCYJNĄ NA 12 MIESIĘCY BEZ LIMITU KILOMETRÓW
- PROTOKÓŁ Z OPERACJI DOWAŻANIA , PRÓBY SZCZELNOŚCI TURBOSPRĘŻARKI
- JEŻELI WYMAGA TEGO BUDOWA TURBINY RÓWNIEŻ PROTOKÓŁ Z USTAWIENIA ZMIENNEJ GEOMETRII TURBOSPRĘŻARKI